کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317547 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییر اپلیکیشن پیش‌فرض پخش‌کننده‌ی موسیقی آی‌اواس

20140531-201135-72695961.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ برخلاف سیستم عامل اندروید، آی‌اواس آزادی عملی به شما در انتخاب اپلیکیشن پخش‌کننده‌ی دیگر به جای پخش‌کننده‌ی پیش‌فرض موسیقی نمی‌دهد. ولی همواره در چنین مواقعی جیلبریک به یاری کاربران می‌آید. دادن امکان تغییر اپلیکیشن پیش‌فرض امور مختلف ایده‌ی چندان نوئی نیست. برای مثال پیش از این توییک BrowserChooser را دیده بودیم که کاربران را قادر به تغییر مرورگر اینترنت پیش‌فرض آی‌اواس به گزینه‌هایی نظیر گوگل کروم می‌کرد.

این اواخر انتشار توییکی تحت عنوان DefaultSpot را شاهد بودیم که امکان استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای را به عنوان پخش‌کننده‌ی پیش‌فرض سیستم عامل آی‌اواس می‌داد. اما چنین توییکی کارکرد بسیار محدودی دارد و حتی برای ما کاربران ایرانی که استریم موزیک چندان در بینمان جا نیفتاده کارکرد بسیار کمی می‌تواند داشته باشد. اگر بخواهید صرفاً از یک پلیر دیگر استفاده کنید چه؟ توییک تازه‌منتشرشده‌ی DefaultPlayer پا را فراتر گذاشته و این امکان را فراهم می‌کند که از لیست اپلیکیشن‌های متعدد و مرتبط موجود بر روی دستگاهتان، پخش‌کننده‌ی دیگری را به عنوان پخش‌کننده‌ی پیش‌فرض موسیقی بر روی دستگاه انتخاب کنید.

طرز کار توییک ساده است. پس از نصب نیاز است که به تنظیمات آن در Settings دستگاه رفته و از فعال‌بودن آن از طریق چک‌کردن سبزبودن تاگل Enabled اطمینان حاصل کنید. پس از این کار کافی است با تپ‌کردن بر روی گزینه‌ی Select Default Player در زیر این تاگل لیستی از اپلیکیشن‌های دستگاهتان را مشاهده کرده و اپلیکیشن پخش‌کننده‌ی دلخواهتان را انتخاب کنید.

20140531-200708-72428236.jpg

علاوه بر این دو امکان پایه، دو گزینه‌ی دیگر نیز با امکان فعال یا غیرفعال‌سازی در تنظیمات توییک تعبیه شده است. این دو گزینه امکان کنترل نحوه‌ی عمل اپلیکیشن در پس‌زمینه را مشخص می‌کنند. به طوری که می‌توانید در هر دو حالت لاک‌شده و یا آنلاک‌شده‌ی دستگاه، فعال‌ماندن یا نماندن اپلیکیشن انتخاب‌شده در پس‌زمینه را مشخص کنید. در مورد این دو گزینه لازم به ذکر است که همانطور که در توضیحات توییک توسط توسعه‌دهنده نیز نوشته شده است، ممکن است برخی اپلیکیشن‌ها برای سازگاری با این دو گزینه نیاز به نصب بودن توییک Background Manager داشته باشند.

DefaultPlayer توییکی است رایگان که می‌تواند یکی از کمبودهایی که ممکن است تاکنون در آی‌اواس تجربه کرده باشید را مرتفع سازد. این توییک از سورس بیگ‌باگ قابل دریافت و نصب است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20886 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/03/11 تعداد مشاهده: 1475
سافت گذر